ACİL HABERLEŞME GRUPLARI HK.
COVID-19 pandemisi sebebi ile; hızlı bir bilgi akışı ihtiyacı ve çeşitli tedarik süreçlerine üyelerimiz tarafından hızlı cevap verilmesi ihtiyacı doğmuştur. Ani ve hızlı gelişen tedarik süreçlerinin sonunda üyelerimizin geç haberi olduğu konusunda geri dönüşler yapılmıştır. Tedarik/dezenfeksiyon gibi süreçlerle ilgili olarak hızlı refleks gösterilmesi gerektiğinden aşağıdaki şekilde tedbir alınmıştır.
1.Tüm ilçelerimizde whatsup grubu kurulacaktır. (Var olan ilçelerimizin yeni grup kurmalarına gerek yoktur.) Altınordu, Fatsa ve Ünye ise kendi içlerinde aşağıda sunulan şekilde gruplandırılarak bölünmüştür. Büyük ilçelerimizin aşağıda belirtilen şekilde (gruplandırılmış şekilde) whatsup grubunu kurma görevi atanan üyeye aittir. Diğer ilçelerde whatsup grubu kurma (YOKSA) görevi aynı şekilde ilçedeki atanan eczacı tarafından yapılacaktır.
2. İlçeler haricindeki grup isimleri atanan eczacımızın adı ile anılacak bu da koordinatör eczacının bilinmesi için kolaylık sağlayacaktır.
3.Grupta/ilçede atanan eczacı meslektaşımız; bir zaman sınırlaması olan; belirli bir zaman aralığı içerisinde gerçekleştirilmesi gereken duyuruların kendi grubunda/ilçesinde yer alan tüm eczacılar tarafından haberdar olması konusunda Ordu Eczacı Odası Yönetim Kurulu’ na destek olacaktır.
4.Bunun dışında pandemi sonuçlanıncaya kadar olası görev ve sorumluluklarda haberleşme sorumlusu eczacılarımızdan Yönetim Kurulumuzca destek istenebilecektir.
5.İlçe/grup haberleşme sorumlusu arkadaşlarımız her eczacıdan iletişim numarası alacak; kendisine ulaşamadığında ona daha kolay ulaşmasını sağlayacak ikinci bir telefon numarası talep edecektir.
6.İlçe/grup haberleşme sorumlusu eczacılarımızda; diğer eczanelerden en az bir çalışanın da numarası yer alacak gerektiğinde eczane çalışanı üzerinden iletişim kurulması sağlanacaktır.
7.Bulunduğunuz grubu tespit etmek için aşağıdaki Excel listesine tıklayınız.
PANDEMİ NEDENİ İLE; ZOR GÜNLERDEN GEÇTİĞİMİZ BU GÜNLERDE, SORUMLULUK ALARAK YÖNETİM KURULUMUZA YARDIMCI OLAN TÜM ARKADAŞLARIMIZA TEŞEKKÜR EDERİZ.