Mor/Turuncu Reçete

Altınordu
Derman Ecz
0452 214 66 82
Doğumevi Karşısı

Zeynep Ecz
0452 777 99 90
Durugöl Mah.1087 Sokak Durugöl Aktaşlar Arkası

Aydın Ecz
0452 214 90 07
Vakıfbank Yanı Yıldrımlar Market Karşısı

Fatsa
ifa Ecz
0452 423 37 88
Readiye Cad. Coci Restaurant Kars

Ünye
DokuzEyll Ecz
0452 333 00 18
Devlet Sahil Yolu 461/A ( Yal Mevki)

Ziyaretci İstatistiği
mod_vvisit_counterBugün1354
mod_vvisit_counterDün1643
mod_vvisit_counterHafta12230
mod_vvisit_counterAy33855
mod_vvisit_counterToplam2772166

Sosyal Güvenlik Kurumu Muhasebe Daire Başkanlığı'ndan Birliğimize yapılan bilgilendirmede;

2017 Haziran Ayı Hastane, Eczane, Optik ve Tıbbi Malzeme tedarikçilerine ait fatura bedellerinin 15.09.2017 tarihinde bankaya gönderileceği ve aynı gün eczacılarımıza ödeme yapılacağı iletilmiştir.

 

Birliğimize Bölge Eczacı Odalarımız ve eczacılarımız tarafından yapılan bildirimlerde eczacılarımızın medikal medula sistemi üzerinden dönem sonlandırma işlemi gerçekleştirirken sıkıntılar yaşadığı ifade edilmektedir.

Birliğimiz tarafından 03.07.2017 tarihinde, Eczanelerden Tıbbi Malzeme Temini, Ürün Takip Sistemi İşlem Basamakları ve Medula Giriş İşlemleri hakkında detaylı bilgilendirme dosyası hazırlanarak web sitemiz ve Bölge Eczacı Odalarımız aracılığı ile eczacılarımıza ulaştırılmıştır.

Bilgilendirme dosyasında da aktarıldığı üzere; Tıbbi Malzeme Temini için Sosyal Güvenlik Kurumu ile anlaşma yapmış olan eczanelerin, sigortalı ve hak sahiplerine tıbbi malzeme temini sırasında giriş yapmaları gereken Medula Ekranına erişim https://medsahis.sgk.gov.tr/sahis/pages/login.jsp linki üzerinden eczane sicil no ve mevcut medula eczane şifreleri ile gerçekleştirilmektedir. Dönem sonlandırma işlemleri ise; aynı link üzerinden TC Kimlik No ve Eczacı Odaları tarafından eczacılarımıza ulaştırılan şifreler ile yapılabilmektedir.

Bilgilendirme dosyasına www.teb.org.tr sayfamızın sol tarafındaki “Uygulamalar Bölümü” altında yer alan “Bilgilendirme - Tıbbi Malzeme Temini Hakkında” başlıklı bölüm üzerinden ulaşılabilmekte olup, dosyamızın 74-79 numaralı slaytlarında bulunan dönem sonlandırma işlemlerine ilişkin ekran görüntüleri duyurumuz alt bilgisinde yer almaktadır.

Tıbbi Malzeme Temini Hakkında detaylı bilgilendirme içeren dosyaya ulaşmak için tıklayınız.

 

Birliğimiz tarafından Sosyal Güvenlik Kurumuna yapılan resmi başvuru ile,  Bakanlar Kurulu Kararı ile; 28-29.08.2017 tarihleri tam gün, 31.08.2017 tarihi ise yarım gün idari tatil ilan edilmesi nedeni ile Eylül ayı içinde teslim edilmesi gereken Ağustos ayı reçetelerinin, fatura tesliminde sıkıntılar yaşanacağı öngörülmüş, teslim süresinin uzatılması talep dilmişti.

Kurum  tarafından 12.09.2017 (bugün) tarihinde yapılan duyuru ile, reçete ve fatura eki belgelerin tesliminde sıkıntılar yaşanması öngörüldüğünden 15.09.2017 tarihine kadar Kuruma teslim edilmesi gereken optisyenlik müesseseleri dahil 2017/Ağustos ayına ilişkin reçeteler ile Sağlık Kurum/Kuruluşu fatura eki belgelerin son teslimi 22.09.2017 tarihi mesai bitimine kadar uzatıldığı bildirilmektedir.

 

Eylül 2017 tarihli 30175sayılı Resmi Gazetede “Sosyal Güvenlik Kurumu Sağlık Uygulama Tebliğinde Değişiklik Yapılmasına Dair Tebliğ” ile “Sağlık Hizmetleri Fiyatlandırma Komisyona Ait Kararlar” yayımlanmıştır.

Tebliğ değişikliği metni ve komisyon kararı ile ilaç - eczacılık hizmetlerini ilgilendiren değişikliklerin yürürlükte bulunan SUT ile hazırlanan karşılaştırmalı tablosu ekte yer almaktadır.

Tebliğ metni için tıklayınız.

Komisyon kararı için tıklayınız.

Karşılaştırmalı tablo için tıklayınız.

 

Sosyal Güvenlik Kurumu Muhasebe Dairesi Başkanlığı'ndan alınan bilgi;

2017 Temmuz ayı Hastane ilaç malzeme avansı, eczane kan ürünü ile eczane ve optik katılım payı ödemelerinin 28.08.2017 Pazartesi günü eczacılarımızın hesabında olacağı yönündedir.

Tüm meslektaşlarımızın bilgisine sunarız.

 

Samsun Sosyal Güvenlik İl Müdürlüğü'nün 21.08.2017 tarih 96170908/000/4350536 sayılı yazısı;

Resmi Gazetenin 08.03.2017 tarih 30001 sayısında yayımlanan ve yayımı tarihinde yürürlüğe giren Sağlık Hizmet Sunucularının Faturalarının İncelenmesine ve Bedellerinin Ödenmesine İlişkin Usul ve Esaslar Hakkında Yönetmeliğin İkinci Bölümünün Fatura Eki Belgelerin Teslimi Madde 5-1 paragrafında "Teslim süreleri içinde kalmak şartıyla, fatura eki belgelerin kabulünü yapan fatura inceleme birimleri tarafından iş planına göre sağlık hizmeti sunucularına fatura teslimi için randevu tarihi verebilir" denildiğinde Kurum Evrak Teslim işlemlerinde yaşanan yoğunluk sebebiyle yeni bir düzenleme yapılmaya ihtiyaç duymuştur.

Bundan hareketle Kurumun sorumluluk alanında yer alan Ordu Eczacı Odasına kayıtlı Ordu il/ilçelerde faaliyet gösteren sözleşmeli eczanelerin mücbir sebepleri bulunmadığı sürece fatura (tıbbi malzeme (medikal) faturalar dahil) teslimlerinin her ayın 11 (dahil) - 15 (dahil) günleri arasında gerçekleştirileceği, 15. günün hafta sonu veya resmi tatile gelmesi halinde ise takip eden ilk iş günü içerisinde faturaların teslim edilebileceği, uygulamanın 01.09.2017 tarihinden itibaren geçerli ( Ağustos 2017 faturalarının teslimiyle birlikte) olacaktır.

 

Ağustos-Eylül aylarına ait  nöbet listesinde nöbet değişikliği yapılmıştır.

23 AĞUSTOS 2017 ÇARŞAMBA

KAYMAK-PARK-SERDAROĞLU

24 AĞUSTOS 2017 PERŞEMBE

KOÇAK-ODABAŞ-İSTİKAMET

29 AĞUSTOS 2017 SALI

YENİMAHALLE-İBNİSİNA-NAZ

05 EYLÜL 2017 SALI

ŞİMŞEK-YEŞİLOVA-GÜLER

10 EYLÜL 2017 PAZAR

DOLUNAY-YÜRÜR-YENİÇARŞI

24 EYLÜL 2017 PAZAR

DERMAN-ZEYNEP-AYDIN

25 EYLÜL 2017 PAZARTESİ

ULUS-TEPE-CANDAN

 

Ağustos  ayına ait cumartesi nöbet listesinde nöbet değişikliği yapılmıştır.

 

19 AĞUSTOS 2017 CUMARTESİ

SAĞLIK-DERMAN-NİLÜFER-ULUS-TÜRKMENLER-TUBA-KOÇYİĞİT-BAHÇELİEVLER

GECE: DERMAN-TÜRKMENLER-BAHÇELİEVLER

26 AĞUSTOS 2017 CUMARTESİ

DENİZ-ELİF-FİLİZ-GÜNEŞ-YÜRÜR-GÜLÇİN-KONAK

GECE: ELİF-GÜNEŞ-GÜLÇİN

 

NOT: Konak Ecz. ile Ulus Eczanesi yer değiştirmiştir.

 

<< Başlangıç < Önceki 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Sonraki > Son >>

Sayfa 2 / 508